czwartek, 12 listopada 2015

Kobieta Esotiq








 

      Kim jesteśmy jako kobiety? Ktoś mi powiedział, że zagłębienie się w kobiecą psychikę to jak zaglądanie w przepaść, która Cię pochłonie, wchłonie i przepadniesz w nią  na zawsze. 
Uwodzimy, drażnimy, doprowadzamy do pasji, kochamy, a same czasami czujemy się zagubione i niezrozumiane. Kobieta to ja, mówią mi skręć w prawo to jadę w lewo;  powiedz to wprost, a ja daję tylko znaki, aby mnie zrozumieć. Jak każą mi iść prosto, zawsze zobaczę, co kryję się tuż za rogiem; zbaczanie z drogi to codzienność, a utrzymanie kierunku to nie dla mnie. W zaułkach kryje się moje kobiece  ja, które krzyczy i chce być usłyszane.

      Oto jestem ja, kobieta; ja, różna i nieprzewidywalna. 

    Zapraszam  do podróży w głąb duszy, ciała, seksualności. Będę mówić o tym, czego się boimy, czego pragniemy i co ukrywamy... Zainteresuję Was piękną bielizną i przez jej pryzmat opowiem o kobiecości. Chciałabym w małym stopniu spowodować, aby znikały nasze kompleksy i pokazać, jak dzięki dobrze dobranej bieliźnie i stylizacji poczuć się pewnie w sobie. Postaram się koncentrować na tym, jak dzięki bieliźnie wydobywać kobiece piękno. 


      Ja kobieta, ja dziewczyna, ja dzieciak wciąż głodny świata, pragnący nasycić swoją duszę  i ciało.







Dziękuję za współpracę:
 foto: Maciej Jarzębiński
brafitterka: Aneta Nowacka
Esotiq Ruda Śląska, Esotiq Silesia
modelka: Magdalena Mierzwa




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz